Broadcast Type: Interview; The North West University has formed a steering committee to safeguard the sanctity of its institutions' qualifications amidst the growing popularity and ethical concerns surrounding generative AI tools.
for almost halfway into tonight of area the show now as a more i becomes mainstream with many generative ai tools increasing in popularity tien usage a catch twenty-two situation appears to be mushrooming and of course dissected that we've catch twenty-two situation several the business times on our during the tech thursday's segments as many industries are challenged ethics challenged are also now the north west university's at safeguarding sanctity are looking the of the institutions qualifications and created in a i steering committee that effect to we have in speaking the main been to professor annette verhoed of of the steering the head committee and direct central sa of the institutions school of philosophy part two here is of the discussion that with he had o f m news editor rooyen morne van ek dink is dit miskien van werknemers 'n geval wat nou 'n geleentheid hulleself te het om onderskei deur hulle kreatiewe tyd en as hulle meer kan bydra en kan wys hulle kan regtig doen wat van word hulle verwag ja presies so dat u k heritage by raad tot die werkgewers en werknemers beide kan mooi kyk waar kan dit die werksgeleenthede aanvul wakende tot meer kreatiwiteit live waar kan dit rêrig 'n bydrae definitief lewer en daar is ja daar's baie potensiaal boodskap kan as jy 'n gee vir studente oor van k die gebruik a wat sal dit wees ek dink die studente ja leef regtig tyd n opwindende dat hulle hierdie ontwikkeling mee die reg kan eksperimenteer dis opwindend nie ek dink hulle moet bang wees sal voor nie op datum hulle moet bly daarmee kyk wat wat kan doen kan dit nie doen nie dit dat hulle kan van die begin af integreer met saam hulle studies in watter rigting ook al maar ek wil tog sê dis belangrik studente dat dit eties en verantwoordelik veral doen wil sien op nagraadse vlak is die versoeking dat studente groot al meer kan jy kan om hoofstukke vra te skryf aan hulle meestersgraad doktorsgrade of en ek dink in so situasie dit belangrik is dat studente eerlik wees met hul studie leiers met hulle dosente kommunikeer dit eerder 'n daaroor laat spanpoging is wat dink oor my saam die etiese verantwoordelikheid in om hierdie proses om k te gebruik anders wat jy is daar enigiets graag wil byvoeg nou by ek werk die nwu en het al ek dink ons 'n paar lesse geleer tydens wat covid haar verskriklik baie probleme was met aanlyn assesserings wat oneerlik gehad woord was kon nie want ons dat die studente en klasse en ons sit kom toesig gehou en kyk hulle hulle eie werk dat doen met ander assesserings het daar reeds ek dink baie studente oneerlike net werk gebruik van die internet af en sedertdien het ons opvoedkundige stelsels in plek gekry by die nwu om gelukkig dit te hanteer en het ons dit dat nou in plek nou k it's ek wil amper sê alledaags geraak het so ons benadering he is regtig opvoedkundig van aardt as a student dit gebruik vir verkeerde manier dan ons om is ons benadering die student te stuur vir n aanlyn kursus waar hulle aanleer wat is daai is die waarde daarvan wat hoe moet ek hoe kan ek dit en eties gebruik en is bly ons het ek en die stelsel in plek ek dink dit is maar rigting van die meeste in die aan universiteite gaan ook sal uur thank you so much annette to professor verhoed for his time and his amazing insights he's the head of university's the north west a i steering committee and director the centre r s a institutions of school philosophy of thank you as well w to the n use communications team specifically bertie jacobs helping for to arrange that discussion as well and thank you to o f m news morne editor van rooyen for conducting you it now whether believe it or not it